celesticay

Alla inlägg under januari 2015

Av Gabriella - 4 januari 2015 20:23

Hejsan alla människor,robotar,fanatsivarelser osv.. Igår så var jag och handlade på second hand och det blev väl rätt så mycket kläder kan man säga och jag typ kanske kan göra en haul på det jag "köpte" ( tbh det var inte ens jag som betalade.. ) Men jao lite usla bilder bc använde min mobilkamera som suger, jag är ledsen men deal with it *slänger på mig glajjor* Just ja! Jag måste fixa med designen också, den är liksom stuck i 2014, inte bra inte bra.. Ja jag har även börjat lyssna på vocaloids eller ja, 3 låtar men det är ju en början! Hatsune Miku - World is Mine, Rin & Len Kagamine - Purple butterfly on your shoulder och den sista, Luka - Just be friends. :3 ( Mitt försök på att vara kawaii men jag vet redan att det är omöjligt lalala ) 


Okej ehm, haul bilder? Så detta var då det jag "köpte" på second hand affären och jao! Vi säger väl så och så ses vi någon annan dag! Ciao.


                     

  

Av Gabriella - 1 januari 2015 00:24

Okej hejsan hoppsan på alla er underbara människor! Så nu är det 2015 och jag har redan glömt allt som har hänt under 2k14 men sånt händer. Jag tror att jag kommer ändra min blogg, alltså min design på bloggen en liten smula för att det finns mycket som jag inte är mycket fan of.. Ja vad mer ska man skriva, kanske lite om förra året om jag kommer ihåg något:


Jag kommer tyvärr inte ihåg något från de första måndaderna som januari, februari, mars,maj,april men det är lugnt tror jag. Det hände inte så mycket de första månaderna men i juni/juli när det var sommarlov tror jag så kommer jag ihåg att vi åkte till skara sommarland och vi var på östersjöfestivalen. Och att jag typ börja spela ett retro hotell som jag trodde att jag hade sagt upp mig ifrån, lite pinsamt men worth it. Gjorde väldigt många vänner ( "väldigt många" menas med ungefär 3 personer men vi hade en bra tid tillsammans innan retrot sa upp sig före jag hann.. ) Sen augusti var det back to school, september var trögt, oktober lika så, november var väl en lite roligare månad eftersom att den gick lite fortare framåt ( well, också för att det var väl då jag började titta på anime och började bli obsessed, tack så mycket alla anime skapare!! ) och sedan har vi december. Där alla event händer. Jo den 10 hade jag min födelsedag, 24 julafton ( self explanatory ) och nu 31 då året tar slut och börjar om på samma spår igen, fast detta året för mig ser lite annorlunda ut då jag börjar gymnasiet.


Vet fortfarande inte vilken skola jag då ska gå på men jag vet vilken linje och det blir på naturvetenskap.. Fråga inte varför men den verkar liksom mest tilltalande av alla och samhällskunskap är inte direkt min "thing". Vad kan man ens bli om man läser samhällskunskap, advokat, säljare?!?! I natur blir kan man bli typ doktor, veterinär, läkare, vad mer......... Iallafall man kan bli mycket på båda linjerna men jag tar då hellre natur eftersom att 1. jag läste någonstans att de har mindre religion, vilket är bra för det ämnet är inte alls kul och 2. det låter mer lockande. Iallafall kan vi komma till poängen?! Jo gott nytt år för typ 1 timme sen eller nåt bc 2 busy workin on dis piece:


   

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjooooooo. Okej nej. Hej på er! Jag heter då Gabriella, är 15 år och vi kan säga att jag är skåning. Ehm... Jag vet inte riktigt vad denna blogg kommer att vara om eller om vad jag kommer att skriva men för nuet kommer jag bara skriva lite spontana inlägg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Anime


Ovido - Quiz & Flashcards