celesticay

Direktlänk till inlägg 2 december 2014

Hollaback guurl

Av Gabriella - 2 december 2014 22:21

Okej nu har detta inlägget inget att göra med Gwen Stefani's låt "hollaback girl" om det var det ni trodde. Men sluta inte läsa där! Jag hade tänkt att göra en liten tag om julen. Yaaaas betch. Så då är det bara till att sätta igång vetja! ( Tagen var på engelska så jag har fått översätta alla frågor. Alla kanske inte är korrekt översatt och blabla men skit samma! )


  1. Äggnog eller Varm choklad?  Varm choklad
  2. Färgade ljus eller Vita? Vita ljus i julgranen är finast tycker jag!
  3. Julstrumpor eller Julklappar? Julklappar
  4. Ge eller Ta emot presenter? Eeeee, ta emot....
  5. Ängel eller Stjärna? Ängel
  6. Öppna julklapparna snabbt eller långsamt? Långsamt, mer spänning då ;)
  7. Att sitta framför öppen eld eller att åka släde? Ooo, att åka släde, gud vad kul
  8. Snöbollskrig eller att bygga snögubbar? SNÖBOLLSKRIG!!
  9. Röd eller Grön? Tycker mer om grön isåfall
  10. Ett riktigt eller ett Fejkträd? Frejkträd, för det har vi alltid haft så jag ser ingen vits med att bara köpa ett riktigt träd, tänk på naturen!! Och tänk sen på all barr. 
  11. Var du stygg eller snäll detta året? Asså jag skulle ju säga såhär: Varken eller haha. 
  12. Vad är din favorit julmat? Hatar julmat och samma skit som man äter på påsk och midsommar.
  13. Handlar du sent eller tidigt? Handlar ingenting aldrig, än så länge
  14. Vad är din favorit julsång? Christmas Eve - Justin Bieber ( Okej jag vet att det är jb men låten är faktiskt bra )
  15. Har du någonsin haft en vit jul? Jodå, alltid tror jag. Sen får vi se om snön kommer i tid med julen.
  16. Vilken är den bästa presenten du har fått? Jag tror att jag blev sådär lite extra glad när jag hade fått sånt kort för att ta hål i öronen. Men kan inte tänka på den bästa presenten.. Kanske spotify premium?!
  17. Kan du namnge alla jultomtens renar? 1.Rudolf, sen finns det inte någon som heter typ blixten eller typ bolt? (Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet,  Cupid, Donner och Blitzen. Jag var nära på 1 okej!!! )
  18. Vad är din julönskan för detta året? Att julen blir så lång som möjligt och aldrig tar slut! Och förstås att familjen samlas och har det trevligt..
  19. Vilken bit av jul ser du fram emot mest? Julklapparna, vad för person tror ni att jag är eller?!

Okej jag hoppas ni ser sarkasmen i vissa av svaren så ni inte tror på fullaste allvar att jag är en otrevlig person. Men det vad den tagen, hoppas att ni tyckte om den. Ciaooooooo


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella - 4 januari 2015 20:23

Hejsan alla människor,robotar,fanatsivarelser osv.. Igår så var jag och handlade på second hand och det blev väl rätt så mycket kläder kan man säga och jag typ kanske kan göra en haul på det jag "köpte" ( tbh det var inte ens jag som betalade.. ) Men...

Av Gabriella - 1 januari 2015 00:24

Okej hejsan hoppsan på alla er underbara människor! Så nu är det 2015 och jag har redan glömt allt som har hänt under 2k14 men sånt händer. Jag tror att jag kommer ändra min blogg, alltså min design på bloggen en liten smula för att det finns mycket ...

Av Gabriella - 19 december 2014 13:00


Tjena tjena, just nu är det jullov fast jag vet inte vad jag ska göra för att hålla mig sysselsatt. Iallafall så fick vi våra betyg och tjo tjeenaaaaaaaaa, jag hade höjt mig i rätt så många ämnen och jag är fan skit stolt kan man säga. Om bara 5 daga...

Av Gabriella - 6 december 2014 10:44

Förlåt för att jag inte har varit så aktiv nu dessa dagarna men det är bara för att jag har mycet i skolan just nu och känner mig väldigt stressad då vi har en inlämningsuppgift som jag ska lämna in på måndag. Jag har inte direkt något jag kan skriva...

Av Gabriella - 3 december 2014 16:39


Goddag goddag! Hur har er dag varit då? Själv har min dag varit bra, lika tråkigt som alla andra dagar men jag har väldigt mycket energi nu är bara helt glad. Ehmmmmmmm... Omg I literally can't even. Jag hade gjort mål för idag fast jag har typ inte ...

Presentation


Tjooooooo. Okej nej. Hej på er! Jag heter då Gabriella, är 15 år och vi kan säga att jag är skåning. Ehm... Jag vet inte riktigt vad denna blogg kommer att vara om eller om vad jag kommer att skriva men för nuet kommer jag bara skriva lite spontana inlägg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Anime


Ovido - Quiz & Flashcards