celesticay

Direktlänk till inlägg 6 december 2014

Kort inlägg

Av Gabriella - 6 december 2014 10:44

Förlåt för att jag inte har varit så aktiv nu dessa dagarna men det är bara för att jag har mycet i skolan just nu och känner mig väldigt stressad då vi har en inlämningsuppgift som jag ska lämna in på måndag. Jag har inte direkt något jag kan skriva som kommer att vara intressant men igår så hade vi någon sorts biologi uppställning eller vad man nu kan kalla det. Det var olika grupper som hade speciallierat sig om ett organ. Vår grupp hade då fått njurar och urinledare. Och då tänkte vi att vi kunde göra ett experiment om det då, så det gjorde vi. Det var alltså att vi hade återskapat njuren och hur det filtrerar osv. Vi hällde då vatten med karamellfärg i så kom det ut på andra sidan utan karamellfärgen, men sedan när vi hade gjort det några gånger så slutade det att rena och det kom lite ljusrosa vatten ut istället för genomskinligt. Det var väl kul, men vi satt ju mestadels ner och vissa var på sina mobiler för det kom ingen. Men iallafall, kanske inte är så aktiv nu i december men vi får se. Ha det brao, ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella - 4 januari 2015 20:23

Hejsan alla människor,robotar,fanatsivarelser osv.. Igår så var jag och handlade på second hand och det blev väl rätt så mycket kläder kan man säga och jag typ kanske kan göra en haul på det jag "köpte" ( tbh det var inte ens jag som betalade.. ) Men...

Av Gabriella - 1 januari 2015 00:24

Okej hejsan hoppsan på alla er underbara människor! Så nu är det 2015 och jag har redan glömt allt som har hänt under 2k14 men sånt händer. Jag tror att jag kommer ändra min blogg, alltså min design på bloggen en liten smula för att det finns mycket ...

Av Gabriella - 19 december 2014 13:00


Tjena tjena, just nu är det jullov fast jag vet inte vad jag ska göra för att hålla mig sysselsatt. Iallafall så fick vi våra betyg och tjo tjeenaaaaaaaaa, jag hade höjt mig i rätt så många ämnen och jag är fan skit stolt kan man säga. Om bara 5 daga...

Av Gabriella - 3 december 2014 16:39


Goddag goddag! Hur har er dag varit då? Själv har min dag varit bra, lika tråkigt som alla andra dagar men jag har väldigt mycket energi nu är bara helt glad. Ehmmmmmmm... Omg I literally can't even. Jag hade gjort mål för idag fast jag har typ inte ...

Av Gabriella - 2 december 2014 22:21

Okej nu har detta inlägget inget att göra med Gwen Stefani's låt "hollaback girl" om det var det ni trodde. Men sluta inte läsa där! Jag hade tänkt att göra en liten tag om julen. Yaaaas betch. Så då är det bara till att sätta igång vetja! ( Tagen va...

Presentation


Tjooooooo. Okej nej. Hej på er! Jag heter då Gabriella, är 15 år och vi kan säga att jag är skåning. Ehm... Jag vet inte riktigt vad denna blogg kommer att vara om eller om vad jag kommer att skriva men för nuet kommer jag bara skriva lite spontana inlägg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Anime


Ovido - Quiz & Flashcards